:

top27

  • 1

Розроблено Joomlamaster.org.uaспільно з Joomstudio.com.ua

Колцекція робіт Альбрехта Дюрера

 
Альбрехт Р”юрер (1471, Нюрнберг - 1528, там же), німецький живописець, рисувальник С– гравер, теоретик мистецтва; РѕРґРёРЅ Р· найбільших майстрів епохи Відродження. Навчався ювелірній справі Сѓ СЃРІРѕРіРѕ батька, вихідця Р· Угорщини; мистецтву живопису та гравіювання - Сѓ майстерні Рњ. Вольгемута РІ Нюрнберзі (1486-89). Необхідні для отримання звання майстра «роки мандрів» (1490-94) РїСЂРѕРІС–РІ Сѓ містах Верхнього Рейну (Базель, Кольмар, Страсбург), РґРµ зблизився Р· гуманістами С– книгодрукаря. РЈ Кольмаре вивчав роботи Рњ. Шонгауера. Після повернення РІ Нюрнберг (1495) РІС–РґРєСЂРёРІ власну майстерню. РЈ 1494-95 С– 1505-07 СЂСЂ. відвідав Італію, побував Сѓ Венеції С– Падуї. РЈ 1514 СЂ. став РїСЂРёРґРІРѕСЂРЅРёРј майстром імператора Максиміліана I. Після Р№РѕРіРѕ смерті (1519) відправився РґРѕ РґРІРѕСЂСѓ РЅРѕРІРѕРіРѕ імператора Карла V, здійснивши РїРѕРґРѕСЂРѕР¶ РїРѕ Нідерландах (1520-21), детально описане художником РІ подорожньому щоденнику. Повернувшись РґРѕ Німеччини, створив кілька теоретичних трактатів («Керівництво РґРѕ РІРёРјС–СЂСѓ циркулем С– лінійкою», 1525; «Повчання РґРѕ зміцнення РјС–СЃС‚, замків С– фортець», 1527; «Чотири РєРЅРёРіРё РїСЂРѕ пропорції людини», 1528).
 
РЈ творчості Дюрера переплелися традиції РїС–Р·РЅСЊРѕС— готики Р· С—С— інтересом РґРѕ Гострохарактерні С– Р· увагою РґРѕ деталей, перебільшеним вираженням емоцій С– напруженим ритмом ліній С– прагнення використовувати досягнення італійського ренесансного мистецтва, осягнути закони досконалості С– гармонії. Художник пильно вивчав натуру, роздумував над проблемами мистецтва, розробляв вчення РїСЂРѕ ідеальні пропорціях. Пейзажі, виконані РїС–Рґ час першої подорожі РґРѕ Італії РІ техніці акварелі та гуаші («Вид Тріента», «Вид РіРѕСЂРё РђСЂРєРѕВ», РѕР±РёРґРІР° - 1495), - перші твори цього жанру РІ історії європейського мистецтва. Їх РІС–РґСЂС–Р·РЅСЏС” свіжість С– безпосередність враження, прагнення передати световоздушную середу.  
 
Для зрілих СЂРѕР±С–С‚ Дюрера («Вівтар Паумгартнеров», РѕРє 1498 Рі; .. «Поклоніння волхвів», РѕРє 1504 Рі; .. «Свято чітке», 1506; В«. Поклоніння РЎРІ Трійці», 1511) характерні ренесансне прагнення РґРѕ ясності С– врівноваженості композиції, пропорційності та пластичної РѕР±'ємності фігур; С—С… колористичне рішення побудоване РЅР° зіставленні яскравих локальних кольорів. РЈ вівтарному образі «Свято чітке», написаному для німецької церкви Сѓ Венеції, Мадонні Р· Дитиною поклоняються імператор С– Папа Р РёРјСЃСЊРєРёР№. РЈ натовпі людей позаду Дюрер помістив портретні зображення багатьох СЃРІРѕС—С… сучасників. Ця робота найбільш близька італійському ренесансному мистецтву радісним полнозвучен фарб С– гармонійної умиротворенням. РЈ пошуках ідеальних пропорцій людського тіла Дюрер першим Р· німецьких художників звернувся РґРѕ зображення оголеної натури (гравюра «Адам С– Єва», 1504, С– однойменний мальовничий диптих, Р±Р». 1507). РџС–РґСЃСѓРјРєРѕРІРѕСЋ роботою художника став диптих «Чотири апостоли» (1526), ​​що вражає лаконізмом С– міццю. 
 
Дюрер Р±СѓРІ РѕРґРЅРёРј Р· найбільших європейських портретистів. Героїв Р№РѕРіРѕ живописних («Портрет батька», 1490; «Портрет РЇРєРѕР±Р° муфелем», 1526) С– графічних («Портрет матері», 1514; «Портрет Еразма Роттердамського», 1526) СЂРѕР±С–С‚ РІС–РґСЂС–Р·РЅСЏС” РіРѕСЂРґРµ самосвідомість, РґСѓС…РѕРІРЅР° енергія, напружене внутрішня життя. Важливе місце РІ спадщині Дюрера займають автопортрети, найраніший Р· СЏРєРёС… Р±СѓРІ створений художником Сѓ віці 13 СЂРѕРєС–РІ. Допитливий дослідник, Дюрер протягом СѓСЃСЊРѕРіРѕ життя створював малюнки Р· натури (деякі пізніше переводилися РІ гравюри), РІ СЏРєРёС… уважно вивчав особливості вигляду С– Р±СѓРґРѕРІРё землі, рослин, тварин («Великий шматок дерну», 1503; «Зайченя», 1502). Р’РѕРЅРё виконані Р· такою ретельністю, що могли Р± служити ілюстраціями наукових атласів. РЈ гравюрах художника, пронизаних відчуттям бентежного РґСѓС…Сѓ, сильніше, РЅС–Р¶ РІ живописних роботах, відчувається Р·РІ'СЏР·РѕРє Р· німецькими позднеготическими традиціями. Їх РІС–РґСЂС–Р·РЅСЏС” напруженість ритму стрімких, неспокійних, СЂС–Р·РєРѕ зламаних або немов клубна ліній (серії ксилографій РЅР° тему Апокаліпсису, 1498;. «Великі пристрасті», Р±Р». 1498-1510 СЂСЂ.;. «Життя Марії», Р±Р». 1502-03 СЂСЂ.; .. Два циклу гравюр РЅР° РјС–РґС– «Малі пристрасті», 1507-13 С– 1509-11; С– три  В«РјР°Р№СЃС‚ерні гравюри» - «Лицар, Смерть С– Диявол», 1513; .. В«. РЎРІ Ієронім Сѓ келії» С– «Меланхолія», РѕР±РёРґРІС– - 1514). Особистість Дюрера явила РЅРѕРІРёР№ для Німеччини ренесансний тип художника-мислителя. Його творчість мала значний вплив РЅР° розвиток німецького мистецтва першої РїРѕР». 16 СЃС‚. Гравюри Дюрера, що розійшлися РїРѕ РІСЃС–Р№ Європі, Р·СЂРёРјРѕ проповідували гуманістичні ідеали епохи Відродження.

Коментарі

Додати коментар

Захисний код
Оновити

День в історії

Події на сьогодні не додані
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

archiv

Центральный государственный исторический архив УССР в Киеве. Путеводитель. Киев, 1958. 348 с.

 

  

 

  

 РђРЅРЅР° Рейд. Р›С”нінґрад. - РљРёС—РІ, 2012. - 493 СЃ.

 

Журавльов Д.В. Хто є хто в українській історії / Денис Володимирович Журавльов; худож. А. Єрьоміна. - Харків. - 2011. - 416 с.

 

Максим Яременко, Спеціальні історичні дисципліни: Навч.  РїРѕСЃС–Р±РЅРёРє. Аграр Медіа Груп, 2010. 

Єжи Топольський. Як ми пишемо і розуміємо історію. Таємниці історичної нарації / Пер. з польськ. Надії Гончаренко, наук. ред. Юрія Волошина. Київ: «К.І.С.», 2012. 400 с.

December 2014
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Украина онлайн і